Гарантія. Обмін і повернення
Питання стосовно гарантійного ремонту
Скільки триватиме ремонт?
Строк виконання авторизованим сервісним центром ремонту товару становить 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту приймання товару авторизованим сервісним центром, без урахування часу на пересилку товару в авторизований сервісний центр і у зворотньому напрямку. Авторизований сервісний центр без додаткового повідомлення / погодження зі споживачем має право продовжити строк виконання ремонту у випадку відсутності необхідних для ремонту запасних частин або наявності інших обставин.
Чи збережуться мої дані після ремонту?
Магазин (продавець товару) і авторизований сервісний центр не несуть відповідальність за втрату даних (будь-якої інформації), що зберігаються в товарі, в разі проведення його діагностики та/або ремонту, а також за збереження sim-карт, карт пам'яті, захисної плівки або захисного скла, інших предметів, які можуть бути передані разом з основним товаром для проведення гарантійного обслуговування в авторизованому сервісному центрі.Краще всі дані, за можливості, перед передачею товару переносити на накопичувачі інформації.
Чи можуть відремонтувати товар в магазині?
Магазин не являється уповноваженим виробником сервісним центром.Товар приймається представником магазину без його розбирання, перевірки несправностей і внутрішніх пошкоджень.
Чи повідомлятимуть мене про виконання ремонту?
Ремонт товару авторизованим сервісним центром здійснюється без безпосередньої участі і / або попереднього повідомлення / погодження споживача.
Якщо в мене є акт про списання/відсутність запасних частин, а товару вже немає в наявності, що робити?
Ви можете отримати сплачені кошти за товар.
Чи можна обміняти товар по гарантії?
Є певні категорії товару, на які виробник надає обмінну гарантію. Ознайомитись із переліком можна тут
Чи надаються магазином послуги негарантійного ремонту?
Ні, з даним питанням Ви можете звернутися до будь - якого сервісного центру.