Гарантія. Обмін і повернення

Правила прийому товару на гарантійне обслуговування

На гарантійне обслуговування   приймається товар за наявності  документації,   пломб   виробника  на   товар,  відсутності пошкоджень товару,  які  могли  викликати несправність, наявності повної комплектації товару (пристрій, комплектуючі, коробка, гарантійний талон, чек/видаткова накладна).У разі  виходу  товару  з  ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації),  відсутності  передбачених  експлуатаційними документами  пломб,  гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.

Сервісний центр видав акт про відсутність запасних частин/неможливість виконання гарантійного ремонту

Дане заключення передбачає можливість розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця товар.

Корисна інформація про права споживача

Стаття 8 Закону України “Про захист прав споживачів”Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) технічно складних побутових товарів.